§1 Postanowienia Ogólne
1. Z usług Klubu mogą korzystać osoby posiadające aktualną i opłaconą kartę członkowską lub ważny karnet.
2. Karta Klienta jest imienna i upoważnia do wstępu wyłącznie jej właściciela.
3. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania regulaminu.
4. Klub informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w klubie, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
5. Klub nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach ani siłowni. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
6. Trener w Fitness Klub Atleta prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą.
7. Warunkiem otrzymania karty członkowskiej jest wypełnienie formularza dołączonego do regulaminu oraz wniesienie opłaty członkowskiej w wysokości 49 PLN. Opłata członkowska jest bezzwrotna.
8. Pracownik recepcji Klubu ma prawo identyfikacji Klienta na podstawie dowodu tożsamości. Warunkiem korzystania z usług Klubu jest wyrażenie zgody na wykonanie takiej czynności.
9. Za zgubienie lub zniszczenie karty pobierana będzie opłata w wysokości 20 PLN, na poczet wyrobienia nowej karty.
10. Członkami Klubu mogą zostać osoby pełnoletnie.
11. Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia mogą zostać członkami Klubu za pisemną zgodą rodziców lub prawnych opiekunów.
12. Osoby, które nie ukończyły 16 roku życia mogą zostać członkami klubu za okazaniem zaświadczenia od lekarza. Zaświadczenie musi określać stan zdrowia i stwierdzać możliwość wykonywania ćwiczeń przez niepełnoletniego.
13. Na terenie Klubu zabrania się palenia tytoniu oraz korzystania z siłowni osobom pod wpływem alkoholu, narkotyków i innych leków powodujących osłabienie lub podniesienie wydolności fizycznej.
14. Ćwiczący zobowiązani są do wykonywania ćwiczeń bezpiecznie tzn. ćwiczyć z takimi obciążeniami, nad którymi są w stanie zapanować.
15. Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta klubu. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient taką, szczegółową deklarację składa, podpisując oświadczenie zdrowotne oraz oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.
16. Członkowie Fitness Klubu Atleta oraz klienci będą ponosić odpowiedzialność finansową za wszelkie zniszczenia lub inne szkody wyrządzone na terenie Klubu.
17. Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i pozostawiać takowe w zamkniętych na klucz szafkach, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (zamknięcia na klucz w szafce), mimo zaleceń ze strony Klubu. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.
18. Ćwiczący powinni posiadać ze sobą ręcznik, ubranie sportowe i zmienne obuwie sportowe (obuwie powinno zakrywać całą stopę).
19. Członkowie Klubu oraz Klienci zobowiązani są do przestrzegania porządku, higieny oraz właściwego zachowania się i wyrażania w sposób niezakłócający innym korzystanie z Klubu.
20. Zabronione jest rzucanie na terenie siłowni talerzami, sztangami, hantlami i wszelkim innym sprzętem.
21. Po zakończonych ćwiczeniach w pomieszczeniach treningowych, członek Klubu oraz każdy klient zobowiązany jest do dezynfekcji użytkowanego przez siebie sprzętu i odłożenie go na właściwe miejsce.
22. Pracownicy Fitness Klubu Atleta mają prawo weryfikować listę uczestników zajęć na podstawie listy rezerwacji znajdującej się w recepcji Klubu.
23. Recepcjonista oraz trener mają prawo nie wpuścić Klienta na zajęcia, których wcześniej nie opłacił.
a) Recepcja, jak i pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort zajęć.
b) Jeśli recepcja, pracownicy administracji lub kierownictwo zadecydują o niedopuszczeniu danej osoby do zajęć, zostaje mu zwrócona cała kwota, którą oferował się zapłacić
c) Recepcja, pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć.
24. Każda osoba, która przebywa na terenie placówki Fitness Klubu Atleta musi posiadać ważny karnet na zajęcia. W przypadku nieposiadania karnetu jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każdy karnet określa precyzyjnie czas, godzinie oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych godzinach, na określonych w regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
25. W razie nieskorzystania z zajęć fitness istnieje możliwość odrobienia zajęć tylko w ramach ważnego karnetu po wcześniejszym ustaleniu w recepcji Klubu.
26. Każdy Klient zobowiązany jest do rezerwacji miejsca na wybrane przez siebie zajęcia. W przypadku braku rezerwacji zostanie wykreślony z listy uczestników.
27. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć aerobiku, w przypadku, gdy liczba osób zainteresowanych będzie mniejsza niż 5 osób.
28. Przy wykupieniu karnetu ćwiczącemu przysługuje prawo zawieszania karnetu. Karnet może być zawieszony na okres minimum 7dni.
29. Przy wykupieniu członkostwa/karnetu Klientowi przysługuje prawo zawieszenia abonamentu:
a) Karnet wykupiony na okres 1 miesiąca może być zawieszony na łączny okres 30 dni, przy czym członek może zawiesić taki karnet jeden raz.
b) Karnet/Abonament zawarty na czas określony wynoszący 3 miesiące może być zawieszony na maksymalny łączny okres 45 dni, przy czym Członek może zawiesić taki abonament jednokrotnie.
c) Karnet/Abonament zawarty na czas określony wynoszący 6 miesięcy może być zawieszony na maksymalny łączny okres 60 dni, przy czym, Członek może zawiesić taki abonament dwukrotnie.
d) Karnet/Abonament zawarty na czas określony wynoszący 12 miesięcy może być zawieszony na maksymalny łączny okres 90 dni, przy czym Członek może zawiesić taki abonament trzykrotnie.
23. Karnety promocyjne nie podlegają zawieszaniu.
24. Każdy Klient ma prawo do przeniesienia swoich zobowiązań na drugą osobę. Osoba przyjmująca karnet zobowiązana jest uiścić opłatę wpisową w wysokości 20 PLN, za wystawienie karty, jeśli nie była dotychczas członkiem Klubu.
25. Każdy Klient posiadający ważny abonament/karnet ma możliwość wprowadzenia raz w miesiącu Gościa. Ta sama osoba jako Gość, może wejść do Klubu tylko jeden raz w miesiącu.
26. W uzasadnionych przypadkach (w szczególności niezależnych od Klubu) Klub ma prawo do zamykania Klubu, na przykład w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich, remontów lub sprzątania.
27. Teren Fitness Klubu Atleta jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Fitness Klubu Atleta znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu Fitness Klubu Atleta. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Klubu jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy studia i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.
28. Fitness Klub Atleta informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest jedynie teren holu oraz recepcji na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Codzienna praca Fitness Klubu Atleta nie będzie rejestrowana, a materiały codziennie kasowane. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki.
29. Elementem usługi nie jest również korzystanie z innych utworów (w myśl definicji z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83) przez osoby postronne lub pracowników klubu prywatnie za pomocą urządzeń pozostawionych do ich dyspozycji na terenie klubu. Fitness Klub Atleta nie udostępnia ani nie pozostawia do dyspozycji klientom ani pracownikom żadnych utworów.
30. Godziny otwarcia mogą ulegać zmianom, o których Klub poinformuje Członków w materiałach informacyjnych Klubu, na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej Klubu.
31. Fitness Klub Atleta jest zamknięty w wybrane Święta.
32. Abonament/Karnet Open upoważnia do wejścia na zajęcia fitness tylko 1 godzinę dziennie.
33. W przypadku stwierdzenia przekazania karty imiennej innej osobie, Klub może zatrzymać kartę, uniemożliwiając tym samym nieupoważnionej osobie wejście na teren obiektu. Klub ma prawo w takiej sytuacji rozwiązać członkostwo ze skutkiem natychmiastowym. Jednocześnie Członek jest zobowiązany do uiszczenia wszystkich zdeklarowanych w Umowie rat opłaty członkowskiej należnej za cały okres, na który została zawarta umowa.
34. W razie wykupienia Karty przez Przedsiębiorcę lub Pracodawcę, Karta opiewa na nazwę Przedsiębiorcy (Pracodawcy). Jednakże w tym przypadku z karty może korzystać tylko jedna osoba wskazana przez Przedsiębiorstwo lub Pracodawcę.
35. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa klientów w zajęciach, klient zajęć oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zajęć podczas Warsztatów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę klienta zajęć każdorazowo klub usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowany tylko przez kanały należące lub powiązane z organizatorem, tj. Fitness Klubu Atleta. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni uczestnicy chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
36. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Fitness Klubu Atleta bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Fitness Klubu Atleta zajęć, wizerunku trenera czy innych uczestników zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
37. Członek Klubu jest zobowiązany opuścić Fitness Klub Atleta najpóźniej z nadejściem godziny jego zamknięcia.
38. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne w recepcji Fitness Klub Atleta.
§2 Siła wyższa
1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Klub jest uprawniony do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Klubem i Klientem.
4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji Klubu i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi Klub zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
8. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie UTI.PL